لطفا منتظر بمانید ...

ایران ظرفیت های بالای معدنی برای همکاری با دیگر کشورها دارد

بانک صنعت و معدن ارائه خدمات در داخل واحدهای صنعتی را آغاز کرد

حسین مهری عصر روز شنبه در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی غرب مازندران به خبرنگار ایرنا گفت: با هدف دسترسی آسان صنعتگران و تولیدکنندگان سراسر کشور به همه خدمات بانک صنعت و معدن طرح بانکداری باز در این بانک با فراهم شدن زیرساخت‌های مورد نیاز اجرایی شده و در چند شرکت نیز تا کنون آغاز به کار کرده است.

وی افزود: با این روش که فراتر از اینترنت بانک است ، دفتر کار هر واحد تولیدی همه قابلیت‌های یک باجه بانک را برای انجام تمام خدمات بانکی خواهد داشت و تولیدکننده برای هیچ کدام از خدمات بانکی نیازی به حضور در شعب بانک صنعت و معدن ندارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به تخصصی بودن خدمات بانک صنعت و معدن و پراکندگی واحدهای صنعتی با این شیوه ارائه خدمات در روش بانک‌داری باز، دسترسی همه تولیدکنندگان به خدمات بانک صنعت و معدن فراهم می‌شود.

پرداخت ۳۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات 

مهری همچنین از شتاب گیری حمایت بانک صنعت و معدن از تولید و رفع موانع در این زمینه با افزایش حمایت‌های مالی و تسهیلات خبر داد و گفت که طی ۹ ماه امسال در مجموع بانک صنعت و معدن ۳۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار  به واحدهای تولیدی و صنعتی پرداخت کرده است.

وی با اظهار این که حدود ۷۵ درصد از این تسهیلات سرمایه در گردش و ۲۵ درصد سرمایه ثابت بود ، ابراز امیدواری کرد که با کمک به تکمیل و توسعه این طرح‌ها ، هدفگیری افزایش تولید و اشتغال در کشور محقق شود.

بانک صنعت و معدن ارائه خدمات بانکی در واحدهای صنعتی را آغاز کرد

تزریق ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به صنعت مازندران

مهری همچنین با تشریح تسهیلات پرداخت شده به واحدهای تولیدی مازندران ، گفت که بانک صنعت و معدن امسال تا کنون ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های اقتصادی و تولیدی مازندران ارائه کرده است.

وی افزود : تا کنون در مازندران ۳۴۱ طرح را تامین اعتبار کردیم که از این تعداد ۷۷ طرح به بهره‌برداری رسید، ۱۰ طرح در حال اجراست و به ۲۵۴ طرح هم سرمایه در گردش داده شد.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن مجموع اشتغال‌زایی مستقیم این طرح‌ها را حدود چهار هزار نفر برآورد کرد.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن همراه با اعضای هیئت مدیره و هیئت عامل این بانک امروز از چند واحد بزرگ صنعتی غرب مازندران و گره‌گشایی از مشکلات آنها بازدید کرد.