لطفا منتظر بمانید ...

سنگ گرانیت مشکی و سفید به صورت بریده ، اسلب و تایل

جهانگیری: صنعتگران در مقابل زمین‌گیر شدن صنعت ایستادند

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اسحاق جهانگیری امروز در پنجمین مراسم اعطای تندیس و نشان امین الضرب گفت: بسیار تشکر می کنم از اقدامات ارزشمند اتاق بخصوص در مورد برگزاری مراسم اعطای تندیس و نشان امین الضرب که به یاد یکی از انسان های زحمت کش و خوشنام که در کارهای مختلفی از جمله مسائل اقتصادی و اجتماعی صاحب نام است و نام آن ماندگار است و از صاحب نامان بخش صنعت کشور و خصوصا از پیشکسوتان کشور که برای تولید کشور فعالیت کرده اند تقدیر می شود. 

معاون اول رئیس جمهور افزود: هر کدام از ما حتما در زندگی با موانعی روبرو می شویم و اصلا  انسان های بزرگ در همین جا تفاوتشان با دیگران شناخته می شود که علیرغم موانع و سختی ها، کارهای بزرگ انجام می دهند و لذا خوب است که همیشه کارهای خوبی که انجام گرفته و کارهای ماندگاری که انجام شده  آن را  به خاطر آوریم و از آن به عنوان سرمایه استفاده کنیم و به نسل جوان این افراد را به عنوان الگو معرفی کنیم تا نسل جوان احساس کند که می  تواند کارهای بزرگ انجام دهد  همانطور که گذشتگان انجام داده اند و می تواند موانع را پشت سر بگذارد همانطور که گذشتگان کرده اند و می تواند آینده درخشانی برای کشور مانند گذشتگان ایجاد کند. 

وی اظهار داشت: اگر مدام از مشکلات بگوییم و موانع را مطرح کنیم دلیل ندارد که به عنوان نمونه و برتر باشیم  افرادی هستند که از مشکلات صحبت کنند و مشکل نبوده را بوده کنند و به آن بپردازند، حرف نزده را زده کنند و به آن بپردازند و  دروغ بسازند و براساس دروغی که می سازند روی آن تحلیل و ارزیابی کنند براساس یک مطلب ناصحیح،  اما تولید کننده و صنعت گر همواره کار سازندگی و آینده خوب را برای کشور ترسیم می کند و از دل مشکلات خوبی را ترسیم کند وگرنه نامش صنعت گر نیست.  صنعت گر از دل سختی ها کارهای نو و مهمی را انجام می دهد و به یادگار می گذارد و با این کار می گوید که می شود از دل سختی ها  و ویرانی ها عمران و آبادی را برای کشور رقم زد و حتما صنعتگران اینگونه هستند. 

معاون اول رئیس جمهور بیان داشت: ما الان در این شرایط سخت حتما اگر بخواهیم در رابطه با صنعت و تولید کشور بحث کنیم جایی که آمریکایی می خواستند آن را زمینگیر کنند اما با همه مشکلات یک عده ایستاده اند و آن را سرپا گذاشته اند. 

وی بیان داشت: روزهای خوبی را پیش رو می بینیم و فکر می کنم که  این سختی ها تمام می شود و حتما آینده بسیار خوبی خواهیم داشت  و نسل جوان با تجربه ای که از صنعت گران و نسل کار کشته تر یاد می گیرد و  با این تجربیات می توانیم مشکلات را هم پشت سر بگذاریم.



سایر اخبار

۱۱ تغییر عمده قانون جدید چک که موجب اعتباربخشی بیشتر به این ابزار پرداخت شده

۱۱ تغییر عمده قانون جدید چک که موجب اعتباربخشی بیشتر به این ابزار پرداخت شده

متن کامل سخنرانی مقام معظم رهبری در مشهد مقدس در 1 فروردین 1396

رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای امسال را سال اقتصاد مقومتی، تولید و اشتغال نامیدند. با توجه به این نام گذاری اهم مسئولیت های مدیران کشور باید رفع مشکل بیکاری باشد.

مدت اجرای آزمایشی قانون مالیات بر ارزش افزوده تا پایان سال 96 تمدید شد

طبق مصوبه مجلس، مدت اجرای آزمایشی قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 17 اردیبهشت 87 و اصلاحات بعدی آن تا پایان سال 96 تمدید شد. مأخذ مالیات بر ارزش افزوده، ارزش نهایی محصول برای مصرف نهایی است.

روش دریافت مالیات ارزش افزوده تغییر می کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ، عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اینکه بازار بدهی فرصتی برای طرح‌های عمرانی است، بیان کرد: دولت‌ها دو نوع کسری بودجه دارند که یک نوع کسری بودجه جاری به دلیل ضعف در وصول مالیات‌ها وجود دارد که ناشی از ناکارایی زیاد دستگاه‌های اجرایی است.