لطفا منتظر بمانید ...

سنگ گرانیت مشکی و سفید به صورت بریده ، اسلب و تایل

معاون وزیرصنعت: ارتباط با دانشگاه‌ها،ضامن سیاست بومی‌سازی صنایع

معاون وزیر صنعت گفت: سازمان ایمیدرو سال گذشته رتبه سوم را در بین ۴۲ سازمان و شرکت دولتی در انعقاد قرار داد با دانشگاه کسب کرد و ارتباط با دانشگاه ضامن سیاست بومی‌سازی صنایع محسوب می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه ونوسازی معادن وصنایع معدنی ایران ( ایمیدرو)، «خداداد غریب پور» تصریح کرد: سال گذشته موفقیت‌هایی در حوزه پژوهش و همکاری با دانشگاه‌ها برای انجام پروژه‌های پژوهشی و بومی‌سازی حاصل شد که از جمله نتایج این اقدامات، کسب رتبه سوم ایمیدرو در بین ۴۲ سازمان و شرکت سود ده ذیل قانون بودجه سال ۱۳۹۸، از نظر تعداد قراردادهای امضا شده با دانشگاه‌ها بود.

رییس هیات عامل ایمیدرو خاطرنشان ساخت: مشکلات پیش روی ارتباط با دانشگاه‌ها باید برطرف شود تا ظرفیت‌های پژوهشی به سطح مورد نیاز این بخش ارتقا یابد.

وی اضافه کرد: این سازمان در حوزه آموزش معادن در سال ۹۸ در سطوح کارشناسی و بالاتر، کارگری، تربیت تکنسین، فرآوری مواد معدنی، دوره‌های ویژه معادن زغال سنگ، ایمنی و غیره برگزار کرده که این روند در سال ۹۹ نیز تداوم خواهد داشت.

غریب پور گفت: اکنون با توجه به امکانات موجود و به لحاظ شاخص‌های توسعه‌ای ایمیدرو و شرکت‌های تابعه، بدون شک ظرفیت کسب رتبه نخست را دارد.

وی اضافه کرد: سازمان ایمیدرو، یک نهاد حاکمیتی و توسعه‌ای است و اهداف این سازمان در تولید، توسعه، اشتغال، آموزش و پژوهش و غیره درست انتخاب شده و بدون شک به آنها دست خواهیم یافت.

غریب پور افزود: همانگونه که در شرایط سخت تحریم‌ها، کرونا و رکود جهانی، توانسته‌ایم علاوه بر افزایش تولید محصولات معدن و صنایع معدنی، در اجرای طرح‌های توسعه‌ای و بومی‌سازی نیز گام برداریم.