لطفا منتظر بمانید ...

سنگ گرانیت مشکی و سفید به صورت بریده ، اسلب و تایل

نامه رییس اتاق بازرگانی به رییس قوه قضاییه

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد:

نامه شافعی به بخشنامه‌ای اشاره دارد که اخیرا از سوی رییس قوه قضائیه صادر شده و در آن خطاب به مراجع قضایی سراسر کشور، بر خودداری از صدور حکم مازاد بر مصوبات بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار در پرونده‌های مربوط به اخذ سود و جریمه تسهیلات بانکی تاکید شده است.

شافعی در این نامه تاکید کرده است که بخشنامه مذکور تاثیر بسیار زیادی در جهت پیاده‌سازی مؤثر قانون بهبود مستمر فضای محیط کسب‌وکار، رونق و جهش تولید دارد.

متن کامل نامه رییس اتاق ایران به شرح زیر است:

حضور محترم حضرت آیت اله جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی

ریاست محترم قوه قضائیه

 سلام‌علیکم؛

احتراماً، با آرزوی توفیق الهی برای حضرت‌عالی و همکاران محترمتان به استحضار می‌رساند بخشنامه اخیر جنابعالی به مراجع محترم قضائی سراسر کشور در خصوص اخذ سود و جریمه تسهیلات بانکی بیشتر از نرخ سود اعلامی بانک مرکزی توسط بانک‌ها و مؤسسات اعتباری از مشتریان که بخش اعظمی از آن فعالان اقتصادی هستند و دستور اکید مبنی بر رعایت این مقررات و خودداری از صدور حکم مازاد بر مصوبات بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار، سبب خرسندی فعالان اقتصادی شد.

این تصمیم تأثیر بسیار زیادی در جهت پیاده‌سازی مؤثر قانون بهبود مستمر فضای کسب‌ و کار، رونق و جهش تولید که مورد تأکید مقام معظم رهبری در سال جاری است، خواهد داشت.

اینجانب بر خود وظیفه می‌دانم به نمایندگی از روسا و اعضای اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور و تشکل‌های اقتصادی عضو اتاق مراتب سپاس و امتنان تمامی فعالان اقتصادی را به محضر حضرت‌عالی ابراز داشته و از توجهات خاص و اشراف کامل آن برادر ارزشمند به مسائل موجود حوزه‌های اقتصادی که رفع آن‌ها سبب رشد و بالندگی این بخش مهم کشور می‌شود، تشکر و قدردانی ‌نمایم.

مزید تاییدات جنابعالی را از خداوند قادر سبحان مسئلت دارم.