لطفا منتظر بمانید ...

سنگ گرانیت مشکی و سفید به صورت بریده ، اسلب و تایل

پیشگامی بانک صنعت و‌ معدن در تأمین مالی صنایع کلیدی کشور/پرداخت نزدیک به ۱۴ میلیارد دلار تسهیلات به بخش تولید در دولت تدبیر و‌امید/ زمینه سازی برای اشتغال ۱۴ هزار نفر بصورت مستقیم در صنایع متوسط و بزرگ

حسین مهری در این سفر با قدردانی از تلاش های مدیریت استانی بانک صنعت و معدن در پرداخت تسهیلات به واحدهای فعال و کارآفرینان استان خاطرنشان کرد: ضرورت دارد مدت زمان پذیرش و بررسی طرح ها کاهش یابد و ما نیز اختیارات لازم را به شعب تفویض کرده ایم و انتظار داریم رسیدگی به درخواست های مشتریان و ارائه خدمات به آنان در کمترین زمان ممکن و با بیشترین کیفیت به انجام برسد.

افتتاح ساختمان جدید سرپرستی بانک صنعت و معدن در استان هرمزگان

وی در مورد احداث و افتتاح ساختمان جدید برای سرپرستی بانک صنعت و معدن در استان نیز عنوان داشت: لازم بود فضایی مناسب برای کارکنان و محیطی جهت افزایش رضایت مشتریان و در راستای افزایش کیفیت خدمت رسانی به آنان ایجاد شود و علاوه بر آن امکان فراهم شود تا در آینده نزدیک قادر باشیم خدمات بیشتری نظیر لیزینگ، صرافی و بورس به مشتریان ارائه نماییم.

پرداخت حدود ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار تسهیلات توسط بانک صنعت و معدن به بخش تولید در دولت تدبیر و‌امید

مدیرعامل بانک صنعت و‌معدن افزود: در دولت تدبیر و امید در حدود ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار تسهیلات توسط این بانک در بخش صنعت و معدن کشور پرداخت شد و حدود ۶۸۰ هزار میلیارد ریال هم تسهیلات ریالی در این بخش اعطا شد.

اشتغالزایی ۱۴ هزار نفر به صورت مستقیم در صنایع متوسط و بزرگ با تسهیلات بانک صنعت و معدن

مهری ادامه داد: 5 هزار و ۵۰۰ شرکت این تسهیلات ارزی و ریالی را در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش دریافت کردند که با این کار زمینه اشتغال ۱۴ هزار نفر به صورت مستقیم در صنایع متوسط و بزرگ فراهم شد.

وی اضافه کرد: این صنایع هر کدام به ازای هر شغل مستقیم میتواند ۱۰ نفر به ازای هر شغل مستقیم می تواند شغل غیر مستقیم ایجاد کند، یعنی میتوان گفت ۷۴۰ هزار نفر از طریق این تسهیلات شاغل شده اند.

پرداخت ۲۷۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات سال گذشته توسط بانک صنعت و معدن


مدیرعامل بانک صنعت و معدن اعلام داشت: ۲۷۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات سال گذشته توسط بانک صنعت و معدن پرداخت شده که ۱۱۳ هزار میلیارد ریال آن در استان هرمزگان به ۳۶ طرح اختصاص یافته و از این تعداد ۳۱ طرح به بهره برداری رسیده و 5 طرح هم در دست اجرا می باشد.

مهری عنوان کرد: یکی از بزرگترین طرح های در دست اجرا نیروگاهی است که بانک صنعت معدن ۲۲۰ میلیون یورو تسهیلات برای آن پرداخت کرده و مرحله اول آن به بهره برداری رسیده است.

گفتنی است که حسین مهری و هیات همراه بعد از ورود به استان هرمزگان مورد استقبال مدیریت استانی این بانک، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مدیرعاملان دو شرکت مادکوش و پدیده کاوش ایرانیان قرار گرفت.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در گام اول ساختمان جدید سرپرستی این بانک را افتتاح نمود.

بنای جدید سرپرستی این بانک در استان هرمزگان دارای زمینی به مساحت 438 مترمربع و زیربنای 1335 مترمربع در 3 طبقه می باشد که مشتمل بر شعبه، خزانه، سرپرستی، اتاق کنفرانس، صندوق امانات و واحدهای اداری شرکتهای زیرمجموعه بانک شامل لیزینگ، کارگزاری بورس، صرافی و... می باشد که در آینده در این محل به بهره برداری خواهند رسید.

سرپرستی بانک صنعت و معدن استان هرمزگان از ابتدای سال 84 فعالیت خود را در ساختمانی به مساحت 240 مترمربع آغاز نمود و پس از گذشت 10 سال از آغاز فعالیت این بانک در استان هرمزگان، هیأت مدیره وقت بانک مقرر نمود ، ساختمانی جدید و در مکانی مناسب احداث گردد که پس از طی تشریفات قانونی، زمینی با مساحت 438 مترمربع خریداری و در خرداد ماه 1398 به پیمانکار واگذار شد و نهایتا ساختمان تجهیز شده در اردیبهشت ماه سال جاری تحویل بانک گردید.

حسین مهری، در ادامه این سفر از واحد تولیدی پدیده کاوش ایرانیان تولید کننده سنگ آهن و کنسانتره صنایع فولادی بازدید کرد.

قدردانی از کارآفرینان و دست اندرکاران صنعت و معدن

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در جریان این بازدید با قدردانی از همه کارآفرینان و دست اندرکاران صنعت و معدن استان یادآور شد: از همه سرمایه گذاران فعال و کوشایی که چرخه اقتصاد و اشتغال با دستان توانای آنان می چرخد و در این شرایط سخت اقتصادی کشور که ناشی از تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا است، همچنان ثابت قدم با همه مشکلات مبارزه می کنند، صمیمانه سپاسگزارم و اعلام می دارم مجموعه بانک صنعت و معدن خود را خدمتگزار آنان می داند.

شایان ذکرست است که واحد تولیده پدیده کاوش ایرانیان با تولید روزانه 600 هزار تن در سال برای 360 نفر اشتغال زایی ایجاد کرده است و برای این شرکت در مجموع 900 میلیارد ریال در قالب تسهیلات ثابت و 3000 میلیارد ریال در قابل تسهیلات سرمایه در گردش از سوی بانک مصوب شده که بخشی از آن پرداخت شده و مابقی در حال پرداخت می باشد.

بازدید از شرکت مادکوش

مدیر عامل بانک صنعت و معدن همچنین در این سفر از شرکت مادکوش بازدید کرد و در جریان فعالیت آن قرار گرفت.

محصول تولیدی این شرکت گندله با ظرفیت 2500 هزار تن در سال می باشد و برای 407 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

این شرکت نیز 130 میلیون یورو و 940 میلیارد ریال به عنوان تسهیلات سرمایه ثابت و 6500 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش از بانک صنعت و معدن دریافت داشته است.