لطفا منتظر بمانید ...

سنگ گرانیت مشکی و سفید به صورت بریده ، اسلب و تایل

اعلام نتیجه مزایده معادن با دستور دادستانی متوقف شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در نامه اسداله کشاورز، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت به روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت 31 استان و جنوب استان کرمان آمده است:

به پیوست نامه 15 تیرماه معاون قضایی دادستان کل کشور، مقتضی است نظر به برگزاری مزایده عمومی محدوده ها و معادن، ضمن توقف مراحل واگذاری در هر مرحله و سطوح از اعلام نتایج پرهیز نمائید.

حجت الله فیروزی، عضو کمیسیون صنایع و معدن مجلس پیشتر با اشاره به دستور توقف واگذاری ها از طریق مزایده توسط دادستانی کل کشور، گفته بود: در هفته های اخیر گزارشاتی منتشر شده است که نشان می دهد برخی افراد در پایان عمر دولت دوازدهم، به دنبال سوداگری هستند و امکان دارد این مزایده ها به اهداف اصلی خود نرسد و از دل این مزایده ها مفاسدی ایجاد شود.

وی گفته بود: تدبیری که در قوه قضائیه و دادستانی کل اندیشیده شده در راستای پیشگیری از جرایم و فسادهای احتمالی در مزایده ها است. چرا که دادستان علاوه بر وظیفه برخورد با جرم و مجرم، وظیفه پیشگیری از وقوع جرم را نیز دارد.

به گزارش فارس، برخی کاربران سامانه «فارس من» با ثبت سوزه ای با عنوان «مطالبه ممانعت از بهره‌برداری و فروش غیرقانونی از معادن کشور» خواستار پیگیری این موضوع شدند.